පෙරවදන

අද තමයි බණ්ඩාගේ නවාතැනේ ආරම්භය. ඉතින් හැමෝටම ආයුබෝවන්!!! :D පළමුවෙන්ම මම ඔයාලට ස්තුතිවන්ත වෙනවා බන්දාගේ නවාතැනට පැමිණීම සම්බන්දව. එක මට ලොකු ශක්තියක්. තාම නුඹ බණ්ඩාගේ නවාතැන ගැන දන්නේ බණ්ඩාගේ යාළුවො සෙට් එක විතරයි. ඒත් තව ටිකක් කල් යනකොට ශ්‍රී ලංකාවේ ගොඩක් අය ජාති ආගම භේදයකින් තොරව මේකට එයි කියල හිතනවා. මම මේ අඩවිය පවත්වාගෙන යන්නේ හුදෙක් විනෝදය සඳහා පමණයි. ඒ වගේම ඔයාලත් එක්ක මගේ අදහස් බෙදාහදාගන්න මම ගොඩක් කැමති නිසයි. ඔයාල හැම කෙනෙක්ම මාත් එක්ක ඔයාලගේ අදහස් බෙදාගන්නවා නුඹ මම ගොඩාක් කැමතියි. ඒ වගේම තවත් දෙයක් කියන්න ඕනේ මගේ ලිපි වලින් කාට හරි සුළු හෝ වැරද්දක් වෙනවා නම් මම දහස් වාරයක් සමාව ඉල්ලනවා. මගේ ලිපි කියවන ඔයාල ඒවා ගැන කියල චොමෙන්ටුවක් දාල යන්න අමතක කරන්න එපා හොඳේ ;). (ගල් හෝ මල් දෙකම මම ගොඅක් සතුටින් බාර ගන්නවා). එහෙනම් මම අදට සමුගන්නවා. අලුත් ලිපියකින් අපහු හමුවෙනකන් ඔබට සුභ දවසක්!! ඔබට ජය!!!

No comments:

Post a Comment